Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

(UWAGA!!! Zwrotom nie podlegają towary których termin wysyłki określony na Karcie towaru przekracza 48h (tj. Towary bez oznaczenia „realizacja 48h").

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: bok@luxradsklep.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

"LUXRAD POLSKA MAZUR I WSPÓLNICY" S.K.A

ul. Parkowa 1

05-800 Pruszków

e-mail:bok@luxradsklep.pl

tel. 504 087 847 z dopiskiem zwrot luxradsklep.pl

 , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot kosztów zakupu zwracanych towarów następuje po przesłaniu wypełnionego formularza zwrotu i podpisanej korekty Fv . pocztą elektroniczną lub listownie.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bok@luxradsklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bartycka 26/paw.109, 00-716 Warszawa.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: 

"LUXRAD POLSKA MAZUR I WSPÓLNICY" S.K.A

ul. Parkowa 1

05-800 Pruszków

e-mail:bok@luxradsklep.pl

tel. 504 087 847 z dopiskiem „reklamacja luxradsklep.pl”

Producent udziela gwarancji na bezawaryjne działanie zakupionego grzejnika przez okres 6 lat dla

grzejników malowanych i wykonanych ze stali nierdzewnej oraz 3 lat dla grzejników w pokryciu

chromem galwanicznym, licząc od daty zakupu przez klienta końcowego.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionej Karty Gwarancyjnej.

Gwarancja dotyczy:
a. szczelności grzejnika,

  1. powierzchni lakierowanych,
  2. akcesoriów, w które grzejnik jest wyposażony fabrycznie.

    Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń, powstałych w skutek :
  3. użycia grzejnika niezgodne z jego przeznaczeniem,
  4. niezastosowania się do instrukcji montażowej i eksploatacyjnej dołączonej do grzejnika, a w szczególności: składowania grzejników na wolnym powietrzu, lub w nieprzystosowanych do magazynowania pomieszczeniach ( np. pomieszczenia o podwyższonej wilgotności ),
  5. uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem wad ukrytych, stwierdzonych po rozpakowaniu nieuszkodzonego opakowania,
  6. uszkodzeń spowodowanych użyciem niewłaściwych chemicznych środków czyszczących,
  7. uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, takich jak: powódź, pożar, wichura itp.,
  8. instalowania grzejnika w instalacjach grzewczych otwartych, w systemach przepływowych wody użytkowej, oraz w systemach opróżnianych z czynnika grzewczego częściej, niż wynika to z niezbędnych wymogów eksploatacyjnych.
  9. naprawy dokonanej przez osoby nieuprawnione,
  10. zasilanie grzejnika czynnikiem grzewczym o ciśnieniu roboczym wyższym niż podane przez producenta w instrukcji użytkowania lub dokumentacji technicznej,
  11. zastosowanie do napełnienia grzejnika i układu grzewczego czynnika grzewczego niezgodnego z PN-93/C-04607.
  1. Warunkiem rozpatrzenia gwarancji jest dostarczenie do punktu, w którym grzejnik został zakupiony, lub bezpośrednio do producenta, zapakowanego w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem zewnętrznym wadliwego grzejnika.

W przypadku braku możliwości zdemontowania grzejnika, należy dokonać zgłoszenia pisemnie lub E-mailem ( wskazana dokumentacja fotograficzna).

  1. Producent zobowiązuje się do powiadomienia o uznaniu, lub nie uznania reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.
  2. W wypadku uznania reklamacji producent zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia grzejnika naprawionego, lub nowego, w nie przekraczającym terminie 14 dni roboczych, liczonego od daty podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji, do punktu, w którym grzejnik został zakupiony lub do klienta reklamującego grzejnik.

 

         KUPUJĄC ZAWÓR LUXRAD PRZEDŁUŻASZ GWARANCJĘ GRZEJNIKA O DWA LATA

  1. W przypadku zakupienia zaworu marki LUXRAD wraz z grzejnikiem lub w terminie nie późniejszym niż 7 dni od daty zakupu grzejnika, gwarancja na zakupiony grzejnik ulega wydłużeniu o 2 lata w stosunku do terminów wskazanych w ust. 1 powyżej. Warunkiem jest zachowanie dowodu zakupu zaworów marki LUXRAD w celu okazania w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium